zondag 30 oktober 2011

Helplessness zondag

De week is weer voorbij, en wat voor week. Ik heb mijn rijbewijs gehaald en als beloning Fleet Foxes tickets gekocht. Voor de tweede keer ga ik ze live zien, de eerste keer was op Rock Werchter 2011 en 29 November ga ik ze zien in de Heineken Music Hall. Ik kijk er nu al naar uit aangezien Fleet Foxes erg goed waren op Rock Werchter. Het is ook geen wonder dat ik dan nu het tweede album genaamd Helplessness Blues op deze Zondagavond ga luisteren en gebruik als album voor deze blog.

Voor wie Fleet Foxes niet kent, een zestal bebaarde en behaarde mannen die folk muziek maken. Meerstemmige, dromerige zang met melodieën die erg goed in elkaar steken. Uitschieters op dit tweede album van ze zijn Sim Sala Bim, Battery Kinzie, het titelnummer Helplessness Blues en Lorelai. Ik kan niet wachten op het concert en daarom luister ik het album Fleet Foxes - Helplessness Blues

Geniet!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten