zondag 16 december 2012

Wegdromen en terugdenken

Het werd mij afgelopen jaar iets van twee keer gevraagd of ik deze blog nog bijhield. Het concept was leuk, iedere zondagavond plaatste ik een album om op te laden voor de rest van de week en bij te komen van het drukke weekend. Na 4 zondagen stopte ik met het schrijven van stukjes maar het luisteren is er altijd in gebleven. Nu ben ik van plan weer te schrijven en zal dus iedere zondag een berichtje plaatsen. Hier is die dan:


De band Slowdive behoort tot de muziekstroming 'Shoegaze'. Ik ben zelf bezig dit genre te ontdekken. Iets in mij veranderd bij het horen van de dromerige en zoete klanken van het genre. Het zet me aan het denken en voornamelijk het terugdenken. De tijd vliegt voorbij en er gebeurd zo veel. Zo ben ik in 2012 gestopt met roken, merk ik dat ik ouder word en verander in een volwassene. Dit album zet alles even stil en laat mij in ieder geval op adem komen. Geniet en hopelijk tot volgende week!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten